Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018

ΤΖΟΥΛΙΑ ΓΟΡΑΝΙΤΟΥ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ






1-Πως ξεκίνησες το τραγούδι ;;;

Με άκουσε να τραγουδάω μια παιδική μου φίλη η οποία είναι τραγουδίστρια κ μου πρότεινε να πάμε στην δασκάλα φωνητικής της να με ακούσει και έτσι λοιπόν ξεκίνησα τα μαθήματα γιατί βρήκε ενδιαφέρον στην

φωνή μου ... Μόλις ένιωσα έτοιμη κ γεμισα αυτοπεποίθηση ξεκίνησα να πηγαίνω στις οντισιόν όποτε μπήκα κ εγώ σιγά σιγά στον δρόμο του τραγουδιού

2-Με ποιους έχεις συνεργαστεί όλα αυτά τα χρόνια

Είμαι τυχερή γιατί ειχα την τιμή και συνεργάστηκα με αξιολογους καλλιτεχνες όπως με τον Πανό Κιάμο ,

Δημήτρη Κοντολάζο , Πέτρο Ίμβριο, Ειρήνη Παπαδόπουλου , Vegas ,Γιώργο Δασκουλίδη, Έλενα Γκρεκου, Σπύρο Σπυρακο , Έλενα Τζαβάρα, Βασιλική Νταντά και πολλούς άλλους


3-Πριν λίγους μήνες κυκλοφόρησε το νέο σου τραγούδι , πες μας δυο λόγια

Παρεα με τον στοιχουργο Δημήτρη Βαρβαζά είχαμε την σκέψη να βγάλουμε ένα κομμάτι κ έτσι λοιπόν με πολύ αγάπη κ έμπνευση έγραψε τους στοίχους κ με συνεργασία με τον Χρήστο Ρουπακιά γράψανε την μουσική ... το άκουσα κ το αγάπησα από την πρώτη στιγμή !! Το Νιώθω παιδί μου ... τους ευχαριστώ που μου το εμπιστεύτηκαν !!
4-Σε έχει βοηθήσει κανείς μέχρι τώρα ;;

Φυσικά υπάρχουν 2-3 άνθρωποι που με βοήθησαν και τους ευχαριστώ πολύ γιαυτο και τους το έχω πει κιολας γιατί ήμουν τυχερη που δεν ένιωσα να με εκμεταλλεύονται κ έτσι είχα κ έχω μια πολύ καλή συνεργασία ...

5- Τα επόμενα επαγγελματικά σου σχέδια

Ετοιμάζουμε το δεύτερο κομμάτι αυτό τον καιρό πάλι σε στοίχους κ μουσική του Δημήτρη Βαρβαζα πιστεύω μέχρι τις γιορτές θα το έχουμε βγάλει ...









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου